piątek, 28 czerwca 2013

Rozdział 1

Otworzyłam oczy i przewróciłam się na bok.Popatrzyłam na zegarek 9.31
Pomyślałam ,,Zapowiada się kolejny nudny dzień''. Wstałam ,zrobiłam lekki makijaż włosy spięłam w kok i ubrałam się w to

i zeszłam na duł.Weszłam do kuchni i zrobiłam sobie śniadanko.
 http://www.we-dwoje.pl/p/a/30/30/6/27422/c3/c3_musli_na_sniadanie.jpg
 Usiadłam przy stole i zaczęłam wcinać śniadanko.Gdy usłyszałam kroki po schodach.Po chwili do kuchni weszła Camilla ubrana w to

-Wrócę jutro Bay-wyszłam z domu
Skończyłam jeść śniadanie  i włączyłam radio na maxa.Leciała piosenka ,,Paramore - Still Into You''
zaczęłam śpiewać na całe gardło.Kiedy piosenka się skończyła ściszyłam radio i włączyłam laptopa.Zalogowałam się na facebooka i zaczęłam sprawdzać co nowego się dzieje.Po chwili usłyszałam pukanie do drzwi.Wstałam i otworzyłam drzwi.
-Cześć- To była Jade
-Cześć wchodź- Jade weszła a ja zamknęłam drzwi
-Co tu robisz w taką piękną pogodę-spytała
-A nie widać,siedzę i się nudzę-
-To może pójdziemy na zakupy-poruszyła zabawnie brwiami
-Pewnie jak mogłabym odmówić?Poczekasz chwilkę muszę się przebrać-
-Ok-poszłam na górę i ubrałam to


Zeszłam na duł.Jade siedziała na krześle i sprawdzała coś na telefonie.Podeszłam do laptopa wylogowałam się z facebooka i wyłączyłam laptopa
-Już jestem-Jade uśmiechnęła się i podniosła wzrok na mnie
-Ślicznie wyglądasz-Wstała i podeszła do drzwi
-Dziękuję-Podeszłam do niej
Wyszłyśmy z domu.
-Rzeczywiście piękna pogoda- uśmiechnęłam się.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieje że ktoś chociaż czyta moje opowiadanie.Ostrzegam to dopiero moje pierwsze takie opowiadanie.Jeśli chodzi o rozdział 2 mam już początek więc na pewno dodam w tym tygodniu:). I proszę was jeśli czytacie to komentujcie to naprawdę motywuję.Pozdrawiam Dżula :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz